ШРУС, ШРУС із пильником на AUDI TT
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 33
Приводний вал: без кільця ABS
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 30
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 36
Приводний вал: без кільця ABS
Сторона встановлення: з боку колеса
Сторона встановлення: передній міст
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Висота [мм]: 34
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 33
Діаметр шарніру [мм]: 99,9
Кількість отворів: 6
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 27
Діаметр прокладки [мм]: 59,5
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 36
Зовнішній діаметр [мм]: 98
Механічно оброблений: з пазом у внутрішній деталі (всередині)
Розмір різьблення: M16x1.5
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 30
Діаметр прокладки [мм]: 52,8
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 36
Зовнішній діаметр [мм]: 90
Механічно оброблений: з пазом у внутрішній деталі (всередині)
Розмір різьблення: M20x1.5
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 30
Діаметр прокладки [мм]: 53
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 36
Зовнішній діаметр [мм]: 81
Механічно оброблений: з пазом у внутрішній деталі (всередині)
Розмір різьблення: M20x1.5
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Довжина [мм]: 64,1
Зовнішній діаметр [мм]: 108
Механічно оброблений: з пазом у внутрішній деталі (всередині)
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру